INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, September 1, 2014

PROMO SEPTEMBER

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Salam semua.

Sempena bulan September ni..sy nak buat promo.

Siapa join team Shaklee sy, tak kiralah utk guna sendiri atau utk tambah pendapatan,
✔ Hanya byr yuran keahlian RM65 ...biasanya RM75. Ini adalah yuran seumur hidup...maknanya tiada expiry date!

✔ Setiap keahlian baru dengan sy, akan dpt free gift dari France.



Jadi jgn tunggu lama lama utk jaga kesihatan anda. Join team sy sekarang dan grab 2 benefit diatas
  • membership hanya RM65 instead of RM75
  • free gift dari France
hanya jika anda join team sy.


Promosi hanya bulan September sahaja.

‪#‎JomJoinShaklee‬
‪#‎JanaPendapatan‬
‪#‎TambahIncome‬
‪#‎SideIncome‬



Boleh contact saya Puan Nur




NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN



 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR