INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Wednesday, November 5, 2014

EKZEMA, BERSIN DAN ALLERGIC

Salam sahabat alam maya semua,

Ok tadi saya dah cerita pasal PENJAGAAN, PENCEGAHAN SELSEMA UTK ANAK² kan.

Ni pulak sambungan dari entry tersebut, jeng jeng jengggg hehehe.

Selain dari langkah berjaga jaga atau precaution mesures dengan cara pembersihan hidung setiap pagi mcm yg saya nyatakan dalam entry saya sebelum ni, sebagai ibu kepada 3 orang anak bertuah iteww, saya juga mengamalkan pemakanan VITAMIN SHAKLEE utk seluruh keluarga saya.

Antara vitamin yg saya ambil ialah Vita C. Antaranya jer yer, ada few yg saya ambik tapi dalam entry ni, biarlah saya berkongsi tentang Vita C dulu. Kenapa Vita C? Sebab ianya termasuk dlm Set Kulit. Bukan hanya utk kulit yer.. ianya juga utk menguatkan sistem pertahanan badan dari terkena jangkitan virus seperti selsema, demam, etc.

Bagaimana pula dgn anak anak saya? Anak bujang saya, 12 tahun ni ada masalah ekzema dari baby lagi. Each time saya kena sapukan cream seluruh badan selepas mandi, kalau idak naik menggerutu kulit dia. Kalau biarkan, dia start menggaru, abeslah.

Bila dah teruk, dia jadi kemerah merahan mcm lebam didalam, luka diluar. Tengah malam tido, menggaru baek punya boleh dengar KRUK KRUK KRUK dia garu. Pelbagai cream dah guna, yg paling teruk effect dia, tempat yg sapu tu, bulu kaki jadi lebat dari area kaki yg lain!!! Ok, tong sampah lar jawabnya dan no more bagi pakai that cream yg healingnya hanya luaran tapi tidak didalam dan masalahnya tetap berulang!

Dan anak bujang ni, biasalah kan bila ada darah asia, bangun tido mesti bersin tak hengat. Mcm mak dia jugaklah. Bersin byk kali ok, selagi tak clearkan idung, selagi tu tak stop.

Semenjak July lalu, saya start suruh anak bujang makan dengan konsisten setiap pagi
  • 1 biji chewable vita c
  • 1 biji alfalfa
Dan saya juga buatkan minuman campuran fresh milk dan ESP 2 kali sehari. Alhamdulillah selepas 2 bln penggunaan, 3 supplement Shaklee tadi
  • bersin dipagi hari MAKIN berkurangan
  • tiada lagi masalah gatal gatal ekzema, kulit semakin pulih dan back to normal
  • JARANG kena selsema atau tak sihat despite selalu basah kuyup sebab hujan masa training football

Jadi jika anak anda ada masalah ekzema dan anda nak kuatkan pertahanan badan dia, boleh cuba supplement yg saya amalkan utk anak bujang saya tu. InsyaAllah akan bertambah baik.

Utk baca lebih lanjut tentang khasiat


Yours truly,
Mother of 3 kids


 Hubungi saya utk konsultasi PERCUMA.



NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN
 

 
 

 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

  





No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR